Gruenefee Gruenefee
5325
BLOG

Odważna czarna dziewczyna i duży biały mężczyzna

Gruenefee Gruenefee Rozmaitości Obserwuj notkę 62

22 czerwca 1996 roku w Ann Arbor, w stanie Michigan grupa członków Ku-Klux-Klanu demonstrowała na ulicach miasta, równolegle w celu wyrażenia swjego przeciwu zebrała się dosyć pokaźna grupa Anty KKK z transparentami. Wśród nich była także 18 letnia Keshia Thomas.


W tem rozległ się głos przez megafon – tu jest jeden z Ku-Klux-Klanu! Zdemaskowany neonazista zaczął uciekać przed motłochem.

Ucieczka nie powiodła się, dorwali go i powalili na ziemię. Wrzeszcząc – zabić nazistę! – okładali mężczyznę drewnianymi trzonkami.

W kierunku mężczyzny wyskoczyła młoda dziewczyna, Keshia Thomas.

 W mgnieniu oka rzuciła się całym swoim ciężarem na rasistę. Tłum odskoczył na bok.

 

 – Czułam się, jakby dwa anioły uniosły mnie, a potem moje ciało położyły na tym mężczyźnie – zwierzała się później Keshia.

Bardzo szybko stała się narodową bohaterką, ponieważ uratowała życie mężczyźnie, który najprawdopodobniej nigdy by dla niej tego nie zrobił. A może jednak? Kto to wie. Na ramieniu mężczyzny widać wytatuowane symbole SS.

Nigdy więcej się nie spotkali. Parę miesięcy po swoim bohaterskim wyczynie podszedł do niej młody chłopak i powiedział – Dziękuję. – Za co? – zapytała. – To był mój ojciec.

 

Źródło: zdjęcia Mark Brunner

http://www.viralnova.com/keshia-thomas/

Gruenefee
O mnie Gruenefee

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości